zaterdag 5 maart 2011

eerste stap!

4 opmerkingen:

  1. jaaa,gevonden!!
    Leuk om al die wipfoto;s te zien van je werk!
    Ik kan wel zien dat je van een gedegen poppenmaakster les krijgt...dat gedoe met spatels...pffft, ik zou dat niet kunnen!
    ben benieuwd hoe je dit exemplaar verder zal gaan verwerken!

    groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Marijke, bedankt om te komen piepen !
    hoe ik dit verder zal afwerken: wel , dat weet ik eigenlijk zelf nog niet helemaal! dit is mijn eerste zeemeerminneke en ik moet het nog wat uitzoeken maar dat komt wel in orde hoop ik ! en hierbij heb ik beslist om haar mientje te noemen ! vriendelijke groetjes en tot gauw !
    tanteanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te zien.
    je hebt al vele mooie creaties gemaakt.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank u Trolineke ! maar zoals je misschien gelezen hebt op het forum loopt niet alles van een leien dakje!
    ze is nu al geschilderd maar nu doe ik eerst wat testjes in de oven om geen twee keer zo'n fiasco tegen te komen! zal nu wel eerst eens oefenen voor ik dat kind terug naar de knoppen help!
    groetjes, Irène

    BeantwoordenVerwijderen